28.10.08

Väntans väntan

Undrar vad det betyder när man drömmer att man fysiskt skadar någon? Inte för att jag tycker det minsta synd om människan i fråga. Fysisk smärta är det lindrigaste jag önskade "den".

För övrigt så verkar dagens ledord vara kö. Jag har inte gjort så mycket annat än stått i kö idag. 20 min för att ta mig fram till Tingstadstunneln från Brunnsbo. Ytterligare 17 min för att ta mig genom den.

13 min på pressbyrån för tanten före hade en låååång utläggning om hur dyrt det var med busskort. Hmmm, klaga hos Västtrafik istället kanske? Inte på någon stackars tonåring som bara säljer skiten.

15 min i kön på Willys. Jag blev less och kom hem med en dunkande huvudvärk som mest ville få mig att spy. Det gjorde jag dock inte. Jag somnade istället. Inte alls dumt men ändå ganska så dumt med tanke på allt jag skulle gjort idag. Eller ja, bra vet jag inte heller om det var. Huvudvärken är fortfarande kvar. Tror bestämt att jag ska sova vidare nu med en gång istället. Gå upp tidigt & fixa istället för att ens försöka göra ansträningen att få det gjort nu.
FUCK beskriver allt rätt bra just nu.

Men i morgon kommer allt bli så mycket bättre <3 Jag längtar mig galen! (Pussisarna kommer dock naturligtvis vara galet saknade)

Inga kommentarer: