30.10.08

Ibland så

Tror bestämt inte att det är nyttigt för mig att sitta invirad i den fina döskallefiltarna & dricka blåbärslängtan & titta på MTV. Eller ja, te-drickandet & filtarna är inget annat än bra. Det är MTV-tittandet som man kan beskriva som ett problem. Och innan det förfäras för mycket över mitt kanalval så försvarar jag det med att "sånt händer även den bäste" eller den Bästa i detta fall.

Det är när jag tittar på sånt som jag får tankar som att det kanske inte skulle vara en så dum idé att färga håret svart och klippa lugg samt låta det växa sig långt igen. Eller ja, längre iaf. Lite blåa slingor skulle nog inte vara så dem det heller. Trots att jag vet att det bara skulle kännas rätt i sesådära 1 månad (dvs tills utväxten härjar kontrollerat i hårbotten) innan jag saknar det röda med en kontrollerbar utväxt.

Jag tror bestämt att planerna på en liten promenad till affären samt lite hallontårta-bakande kan vara bra för att kyla ner allt för drastiska hårplaner för tillfället.

Inga kommentarer: