24.10.08

Ett steg hit, ett steg dit

Här går det framåt ja. Eller kanske inte. Regnet med tjat om kulingvarning har effektivt satt stopp för tidig shoppingrunda. Men skam den som ger sig typ. Jag skall ha den lila halsduken samt en tågbiljett innan dagen är slut. Regn eller ej. Om inte annat så skall det fikas chokladunderverk inne i staden med T vid kl.16.30. Går lika bra att shoppa då med. Lite mera folk men men, någon gång ibland får jag väl stå ut med dem med.

Istället för att städa så har jag ätit frukost. Inte dumt alls. Samt ramat in korten jag köpte förra helgen. Istället för att bara tänka tanken att göra det. Faktiskt gjort det istället för att låta dem ligga och få hundöron. Hundöron som obevekligen hade gjort att jag aldrig ramat in dem. Nu ska de bara upp på väggen med. Men det kan nog dröja lite. De är ju trots allt inramade.

Inga kommentarer: