24.11.07

Tut tut säger lilla bilen

Kan inte sova. Inget nytt där inte. Fundrar på att peta i min söta piller. Vet inte om det är en bra idé dock. Har liksom planer på att ta mig upp ur sängen om ett par timmar & träffa människor jag lovat att träffa.

***********************************************************************

Hur illa det än blir så är jag ändå inte lika jävla fucked up som dig. Det känns. Typ bra? Vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan med något annat ord. Hur illa det än blir så kommer jag aldrig förstöra så för mig själv. Aldrig ens komma på tanken att göra mig själv så illa. Det känns. Typ bra? Hur jävla störd jag än är så spelar jag så total inte i din division. För hoppet är fan ute för dig. Du är förlorad. Helt under ytan. Borta för alltid. Det känns. Typ bra? Det gör det faktiskt. Jag livnär mig på din olycka. Det känns. Typ bra. Nej, jag kommer inte ha dåligt samvete för det. Jag vägrar. Vägrar så jävla totalt. Jag önskar inte att du gör dig själv mer illa. Jag hoppas för din skull att du mår bättre någon gång. Men det är ditt problem. Ditt val. Jag har gjort mitt. Det känns. Typ bra. Bra är vad det känns.

Inga kommentarer: