16.11.07

Kärlek är vad det är; KÄRLEK!

Prata massor & åter massor med D i telefonen. Praktiskt uppfinning det där faktiskt. Även om det är ytterst få jag vill/brukar/orkar prata med i telefon. Snart, snart, snart kommer han hit. Det dröjer lite för länge dock. Men som sagt. Telefon & MSN <3

Synd att det ska vara så långt. Eller ja, det är det inte. Inte alls långt, men just nu är det alldeles för långt. Och alldeles för sällan. Så länge sedan nu. Jag blev lite fjortis & gjorde en bild i photoshop efter vi pratat. Han tyckte den var fin & söt. Man ska vara rädd om sin barnsliga sida säger han. Och man ska vara rädd om sig själv. Han är en av de två som känner mig allra bäst. En av de två som jag har låtit lära känna mig på riktigt. Så jag lyssnar på honom.
Han älskar mig. Och jag, jag älskar honom <3

Inga kommentarer: