23.11.07

Krääääzzzy stuff

Igår fick jag pengar. Igår var vi på stan och shoppade. Jag blev lämnad ensam sesådär 25 min när sällskapet gick & klippte sig. Det borde inte ha hänt tror jag. Fast jag är lycklig ändå. Jag har sovit väldigt gott i mitt nya nattlinne. Tofflorna är mjuka & helt enkelt underbart fina & allt sånt. Alla hårspännena och snoddarna matchar de nya trosorna. Sen shoppade jag en röd fin lack-necessär. Det var nog det enda som jag faktiskt behövde. Men som sagt. jag kommer ha stooooooooor nytta av alla de andra sakerna med *flinar materialistiskt*

Jag vet även vad jag kommer få i julklapp. Det är sweeeeeeeet. Vill att det ska var julafton nuuuuu. Eller som en mycket vis man sade till mig igår. "Det är julafton preciiis när vi vill"

Nu kanske jag skulle sätta lite fart & städa här så det är fint när M. kommer ikväll. Tjejkväll <3

Inga kommentarer: