16.8.07

Köttfärssås & döskallar

Idag var dagen då kära E. var här och hälsade på. Vi har glott lite på TV, käkat mat, diskuterat livsnödvändiga saker samt tagit sexiga kort på våra nunor som bildbeviset här brevid bevisar.

Jag tror bestämt jag har gått & blivit rätt så social igen. Vilket känns bra. Det finns så många saker som känns så otroligt bra för tillfället. Det bästa är att jag tror faktiskt att det kan bli ännu bättre. Bättre utan att jag kommer falla handlöst ner i ett stort svart hål. Utan att jag kan få känna så här ett bra tag framöver.

2 kommentarer:

kick ass sa...

Så skönt att höra!

Obetalbara miner för övrigt! Vad såg ni på tv? Behöver jag vara orolig?

Kram!

Tinch... sa...

Vi såg sånna där viktiga program som "förhäxad" och annat trams man inte kan slita sig från.

vi blev nog lite medrycka av allt demonbekämpande på TVen. Eller så var det bara min matlagning ;)