4.11.08

Woho, med snurrspark

Åh saknade sociala liv, hej igen! Åh, hejdå jobba 4 helger på rakentrååååk. Ny lista och jag är happy happy happy. Måndag till fredag, ledigt lördag-söndag. Så som normala människor arbetar typ. Eller ja, jag kommer ju fortfarande jobba arslet av mig men yeah ändå. Ledig lördag-söndag. Samt inget jobb röda helgdagar och aftnar. Vilket gör att jag är ledig julafton (som är på en onsdag) ända till söndagen utan att ens behöva ta ut en endaste liten semesterdag.

Detta firades med att ta ut 4 semesterdagar nästa vecka. Bara för att jag kan liksom och ändå har ett par kvar. Kära schemaplaneraren är även väldigt snäll mot mig och har lagt kort tjänst på måndag så jag slutar redan vid kl.9. Det blir lång-stanna-gull-mys&bara bara underbart i Lund nästa vecka.

Mysgrisarna verkar för övrigt vara extremt nöjda med nya kattmynta-sprayen. Den var dyr men betydligt drygare och mer praktiskt än den andra.

Inga kommentarer: