22.1.08

Minnesförlust

Jag hade massor av saker som jag tänkt skriva här. För tillfället så samarbetar inte min kropp & hjärna på ett korrekt sätt. Det finns det iofs en pillerförklaring till. Sömntabletter bör ju hjälpa en att somna. Vilket de verkligen inte gör just nu. Kroppen är hyfsat seg men hjärnan är fortfarande för klar. Känner mig så rastlös. Vill bara sova, sova, sova men klara inte av att somna. Istället sitter jag har och funderar, funderar, funderar & planerar. Allt känns så förvirrat ljust nu.

Min hjärna går på högvarv. Har en seriös fundering på om jag inte ska ta och skaffa ebay-konto. Det känns som en mycket dum idé. Men ändå så är det ett suuuug. För den är söt och den är billig & jag vill ha den. Det visar sig hur det blir med.

Sova. Det hoppas jag verkligen jag får göra ikväll.

Inga kommentarer: