9.5.08

Solsken & hat

Det är så man tröttnar på riktigt. På så många saker. Allt vissa trots ålder aldrig riktigt tycks växa upp. Kanske mer beror på att hjärnan skrumpnar ihop vid en viss ålder & utvecklingen går tillbaka till sandlådenivå? Det ska bli en intressant dag idag. Känner att min humörsstubin inte är allt för lång dock. Men jag kan vara trevlig ändå. Det kommer jag vara. Till en viss gräns iaf.

Jag är jävligt bitter över det här känner jag. Att allt bara ska bli en löjlig fars igen. Men efter idag så får den förhoppningsvis ett slut. Om inte annat så finns reservplan B. Samt C & D. Härligt med militärisk ordning. Jag vill vara en fluga på väggen & höra förklaringen. Eller kanske förklaringarna. Det finns ju liksom en del som skall redas ut. En hel del som ska bestämmas med för den delen. Ja, jag är nervös. Det bor en klump i min mage som inte riktigt vill släppa.

Kanske får lugna nerverna med en del promenerande vid vatten & fingerflätning. Saker brukar kännas bättre då. Mycket bättre.

Inga kommentarer: