11.2.08

Rosa saker

Jag är sur. Otrevligt förbannad rent av. Brukar ta ett bra tag innan någon lyckas reta upp mig till denna milda grad. Att folk orkar med sig själva. Att de ens orkar sjunka till en sån låg nivå. Att folk är idioter och inte riktigt går att lita på är egentligen ingen nyhet. Det har man ju tyvärr allt för många gånger fått klart för sig.

Men på något vis så upphörs man ändå inte att förvånas. När de tar sig till nya bottennivåer som sällans skådat dagens ljus.

Jag är sur, förbannad och besviken men inte förvånad. Har nog alltid vetat vad du går för egentligen. Det som irriterar mest är ändå det faktum att jag kallat dig för vän.

Åkte in till stan efter jobbet & köpte en ny laddare till mobilen för den hade jag ju lyckas glömma hemma. Irriterande som f*n. Dyr var den lille rackaren med. Men alltid praktiskt att ha två. Slipper jag ju släpa med den & oroa mig för att jag ska glömma den ^^
Tittade även på en massa mjuka,rosa, söta saker. Det gjorde mig på lite bättre humör för en stund.

Inga kommentarer: