31.12.07

Ytterligare ett år till samligen

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Backade en ledbuss runt ett hörn.
* Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gav inga så det var ganska lätt...
* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja.
* Dog någon som stod dig nära?
Nej. Inte iår...
* Vilka länder besökte du?
Sverige Sverige Sverige
* Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ärlighet.
* Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Kommr inte ihåg datumet, men det var en onsdag & pussisarna flyttade in <3
* Vad var din största framgång 2007?
Att jag vågade sätta mig själv i första hand.
* Största misstaget?
Att jag litade på en viss person.
* Började du hata någon du inte hatat tidigare?
Fett lätt att jag gör!
* Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ständig pågående kamp...
* Bästa köpet?
"Köp" & köp. Symbolisk summa för att låta Pussisarna komma och bo här
* Vad spenderade du mest pengar på?
Pussisarna
* Gjorde någonting dig riktigt glad?
Pussisarna
* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Boards of Canada - Dayvan cowboy
* Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Mer ledsen
* Vad önskar du att du gjort mer?
Ägnat mig åt andra.
* Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag inte hade brytt mig så mycket om idiotslynor som bara vill förstöra. För att de inte inser det som finns framför näsan på dem.
* Hur tillbringade du julen?
I värmland
* Blev du kär i år?
Nej. Jag fortsatte vara kär.
* Hur många one night stands?
Inga.
* Favoritprogram på TV?
Så många så många. Fast på datorn är mer korrekt ;)
* Bästa boken du läste i år?
Harry Potter "Dödsrelikerna
* Största musikaliska upptäckten?
ROME
* Något du önskade dig och fick?
Pälsbeklädda tingstar
* Något du önskade dig men inte fick?
Lugn och ro
* Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade med D. & min mor samt The Dog Frizzy
* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Definitivt ;)....
* Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Uniform till jobbet och slappt hemma. Dock med en ny kärlek för kjolar.
* Vad fick dig att må bra?
Pussisarna & underbara vänner
* Vilken kändis var/ÄR du mest sugen på?
Tsss, som tur är så är jag inte 14 längre...
* Vem saknade du?
Farmor
* De bästa nya människorna du träffade?
Trevliga arbetskollegor som gör jobbet lite roligare varje dag

Inga kommentarer: